Hallo! Ik kan je zeker helpen met je vraag. Als je op zoek bent naar een Gaming portable monitor, zijn er een aantal belangrijke specificaties waar je goed op moet letten. Ten eerste is de verversingssnelheid cruciaal voor een soepele game-ervaring. Voor de meeste games is een verversingssnelheid van 60Hz voldoende, maar als je competitieve spellen speelt zoals FPS-games, dan zou je moeten kijken naar een monitor met een verversingssnelheid van minstens 120Hz of zelfs 144Hz voor een nog betere ervaring. Daarnaast is de responstijd belangrijk, vooral voor snelle games, omdat een lage responstijd voorkomt dat je last krijgt van ghosting of vertragingen in het beeld. Een responstijd van 3 ms of lager is ideaal voor gaming. Wat betreft de resolutie, een Full HD (1920x1080) is meestal genoeg voor de meeste gamers, maar als je het beste van het beste wilt, kun je kiezen voor een 4K scherm. De grootte van het scherm is natuurlijk ook belangrijk; een 15 tot 17 inch scherm is meestal perfect voor gaming onderweg, groot genoeg voor een fijne ervaring, maar niet te groot om ongemakkelijk mee te nemen. Een ander punt om op te letten is de kleurweergave. Voor een echt indrukwekkende game-ervaring wil je een scherm dat kleuren goed weergeeft. Sommige monitors ondersteunen HDR, wat de kleur- en contrastkwaliteit verbetert, wat vooral belangrijk is voor grafisch intense games.
top of page

Boksers
Openbaar·111 leden
4 weergaven
bottom of page
Ik heb zelf een gaming portable monitor gebruikt en het was een fijne ervaring voor casual gaming onderweg. De beeldkwaliteit was goed en het aansluiten op mijn laptop en console was eenvoudig. Het enige probleem dat ik ondervond, was de batterijduur; bij intensief gebruik moest ik de monitor vaak opladen, wat niet ideaal is als je onderweg bent. Over het algemeen is het echter een handig apparaat voor wie graag buiten speelt, maar je moet wel rekening houden met de beperkingen van de batterij.